Hanson.reismee.nl

Op weg naar Yogi Bear

Vrijdag in North Salt Lake nog een rodeo bijgewoond met alle tradities die erbij horen, van volkslied tot glammer en glitter. Barrelracing, calf throwing (wel beetje zielig), wilde paarden en stierenberijden.

Zaterdag nog een 'Parade' bekeken waar Andy in meereed met z'n buddies: de 'shriners'.

Vandaag op weg gegaan naar het noorden. Via Brigham City en Logan over de 98 naar Bear Lake waar we de kolibries zagen. En verder noordelijk weer een grote kudde bizons. Daarna reden we het Grand Teton National Park in om uit te komen bij het Yellowstone Park. Er waren alleen errug weinig betaalbare motels dus zijn we een stukje terug gereden naar Jackson en met wat onderhandelen kragen we een kamer voor de helft van de prijs (?) Jaja dat kan hier.

Morgen echt YELLOWSTONE !!! Het is hier 1 groot wild west avontuur. De indianen en cowboys liggen voor het oprapen.

Joël

Kalf werpen?! Waarom zijn daar geen foto's van???

Jan & Margianne

Ziet er allemaal geweldig uit
Jammer dat de cowboys uit het WK liggen, vanmiddag zijn wij aan de bal, ben bebieuwd
Sabrina al tegengekomen?
wanneer zijn jullie weer terug?

groetjes
Jan & Margianne

Jo & Sytse

Hihihihi! In gedachten zie ik cowboy Hans en cowgirl Sonja al voor mij :)).

Veel plezier nog of moet ik zeggen: Yihaaa!!! ;)

Judith

Oh, het klinkt allemaal heel leuk, maar ook een beetje gek. Kalfwerpen, haha.. Nou geniet nog ff lekker van de holiday en ik blijf genieten van de grappige verhalen uit de USA.

Nou doei

Sab