Hanson.reismee.nl

Aangekomen

Nou we zijn d'r hoor. Na 25 uur onderweg te zijn geweest zijn we in Denver opgehaald door een vriendin van Andy en hebben we bij haar en haar dochter 2 nachten geslapen. Jo-Ann en Tina zij twee schatten van mensen en we zijn helemaal in de watten gelegd. Gisteren zijn we een auto gaan huren en vandaag hebben we 600 miles naar Salt Lake City gereden. Het was een prachtige tocht. We konden niet lang ergens blijven kijken omdat we afgesproken hadden om vandaag in SLC te zijn.

Morgen beginnen nieuwe avonturen en hopelijk hebben we dan ook wat foto's om op de reismee te zetten.

Kees B.

Geniet maar lekker... ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's

Mieke en Gerrit

Goed te horen dat de vakantie is begonnen. Leuk om jullie belevenissen te (gaan) lezen. Geniet van de mooie dingen onderweg en maak niet al te lange autoritten.
Hele fijne vakantie.
Groetjes en dikke kus!

Sabrina

Oh, wat leuk dat jullie weer een blog bijhouden! Nu kunnen we elkaars verhaaltjes lezen :D Tot over een week?? En geniet van dit mooie land...!

Jolanda en Sytse

Jeetje joh! Zo hebben we het er nog over zittend aan de keukentafel en zo is het al zover!! Leuk dat we weer mogen gaan genieten van al jullie avonturen:)!

Heel veel plezier!!

Vera

He, leuk om zo mee te lezen wat jullie avonturen zijn en gaan worden. Hier alles kits.
Dikke kus van Patricia, heeft nog geen vriendschap gesloten met Loedertje maar staan nog steeds beneden.
XXXXXXXXXvanjezus

jacqueline bal

Leuk om wat te horen van jullie, doe zeker Sabrina de groeten en geniet van de hele wereld en zeker van elkaar. P.S. Wij hebben nu ook vakantie gaan zo naar Vlissingen. HAHA.

Groetjes Jacqueline

Hans

vooral blijven schrijven

sonja en ton van dreunen

hoi luitjes

leuk te horen dat jullie weer aan het reizen zijn, en wensen jullie veel plezier een geniet ervan.

sonja en ton

Jan & Marianne

Lucky Bastards,

take a fistfull of spaghetti from us
greetings from the East,

Nobody & the wild bunche