Hanson.reismee.nl

we zijn in santa lucia playa

vandaag aangekomen vanuit camaguey. en het blijft maar heerlijk warm.dit moet het gebied zijn om te duiken wat we morgen dan ook gaan doen. zelfs haaien voeren schijnt te kunnen.blij dat we eindelijk foto's konden plaatsen. vanaf onze telefoontjes zijn ze klein genoeg. internet is hier nog heeeeelemaal niet ingeburgerd, we hebben nu 4 dagen all inclusive dus dit wordt lekker relaxen. Teveel om allemaal te vertellen. Ga een verhaaltje voor over een paar dagen voorbereiden. Nu ruiken we gebakken vis dus we gaan eten, tot de volgende keer.

Hester

Oh, heerlijk hoor Son!
Hier vriest het het er ligt sneeuw! Zo koud!!
Ben nog wel rouw aan het harldlopen! En er zit vooruitgang in!!
Veel plezier met duiken!!
gr hester

stephanie

ha vakantiegangers,

Nou genieten maar. Hier ligt er sneeuw dus ook wit alleen geen wit zand. Prettige feestdagen alvast toegewenst in Cuba, bijzonder hoor.

Groetjes
Stephanie

Sean

Ik reed vanonchtend 05.00u naar huis toe vanaf werk. Ik heb het nog even nagekeken, het was -8 graden.
Nu, om 17.00u, is het al weer lekker wat warmer; -5 graden.
Geniet ervan, anders zwaait er wat!

vera

Leuke foto's, heb alles uitgeprint en neem het vanmiddag mee naar Pa, kan hij ook genieten van jullie verhalen.
Zeker 40 centimeter sneeuw hier. Nelis verdwijnt erin met zijn korte pootjes.
XXXXX Jezus

Joël

Al een tijdje geleden natuurlijk, maar ik zat een beetje te browsen op jullie Reismee en toen kwam ik hier op uit, omdat de google maps locatie van dit verhaaltje niet helemaal klopt ;) Tenzij jullie natuurlijk echt @ de Dode Zee zijn geweest xD