Hanson.reismee.nl

Van Trinidad naar Santa Clara

We blijven de foto's proberen. In Trinidad was het werkelijk geweldig. Bij Cubanen thuis. Veel verhalen en heerlijke mensen. We zijn vorige keer nog vergeten om iedereen te bedanken voor alle lieve wensen voor ons 25 jarig huwelijk. Ook de smsjes waren heel ief. We hebben ons kado van de de kids open gemaakt en we kunnen onze vakantie in maart nog verlengen met een verblijf in de zwaluwhoeve van een weekend. HARTSTIKKE LEUK kiddo's. We zijn er heel blij mee. Vandaag hebben we 80 km afgelegd door de bergen (met weer lifters erbij) maar een weg met kuien van een halve meter.Maar een schitterende omgeving. We weten nu al dat we hier weer naar toe willen. Morgen nog een stukje naar Camaguey in de suikerbergen wwer op een paard?) en dan duiken in Santa Lucia Playa. We gaan weer ff de foto's proberen e aders tot over een paar dagen. XXXXXXXXXX van ons

Sabrina

Terwijl ik zit te vernikkelen op mijn kamertje (buiten schijnt het -6 te zijn en daarbij gaat na 12u s avonds gaat de verwarming hier uit), genieten jullie nog na van de warme zonnestralen op jullie blote huid. Wat een mooi contrast =)

Ik ben zo ontzettend benieuwd naar de cultuur op Cuba! Vooral naar wat voor verhalen de mensen allemaal te vertellen hebben, maar ook naar hoe het er daar uit ziet (kleurrijk??), wat jullie eten, wat voor flora&fauna daar is... ik kijk uit naar alle dromerige filmpjes en sprookjesachtige foto's die jullie allemaal hebben gemaakt!!!

Maken jullie een foto van elke interessante lifter???

Hastalapasta!

DIKKE ZOEN

Hans en Mini

Wie is de sigaar, wij, want wij zijn hier en jullie daar.

Leuk dat jullie het daar zo goed bevalt, geniet er van en maak veel foto's.
Ik ga mijn schaatsen uit het vet halen.

Als nog gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk

Groeten Hans en Mini

on en Sonja van Dreunen

Hallo luitjes,
Allereerst nog van Harte en het ziet er allemaal geweldig uit neem het er maar lekker van je weet genieten genieten en nog eens genieten je kan het maar binnen hebben
Sonja en Ton

Mountain

Het is hier gatverdakkes koud. Geniet dus maar van die heerlijke temperaturen daar.

Marja

Het gaat geloof ik wel goed met die 2 ijsberen die naar Cuba vertrokken,leuk.Sorry,ben jullie trouwdag vergeten maar van harte en op naar de volgende 25 jaar.En wat een mooie foto's ben benieuwd naar de volgende serie.Dikke kus.Marja.

Kees

Geinig op deze wijze van jullie te horen / te lezen.
Ook ik wil jullie alsnog feliciteren met jullie 25-jarig huwelijksFEEST, wat een plek om dit te vieren. Als bruine beren zich weer onder de ijsberen begeven... tja, dat valt op he?!
Heel veel plezier en tot ....
XXX

Sytse & Jolanda

Hoihoi!!

Superleuke kerstkaart hebben wij mogen ontvangen! Ben dan ook erg benieuwd naar hoe bruin de beren terug gaan komen...hihihi!! Ook namens Sytse nog van harte gefeliciteerd met jullie jubileum!!! TOP!! Op naar de volgende 25!!!

Veel plezier nog en tot gauw horens!

Liefs uit Rijswijk

jacqueline

Hoi allebei, bedankt voor jullie onwijze leuke kerstkaart dat is nog eens humor.
Zo te zien en te lezen is het goed vertoeven daar!!
Leuk om met jullie mee te reizen, heel veel fun daar en geniet er goed van !!

Joël en Annette

Leuk verhaaltje weer om te lezen!
En graag gedaan voor het aftercuba kado ;-)

Uit het verhaal blijkt ook wel dat de cubaanse toetsenborden een aantal toetsen missen, zoals de L haha

Veel plezier!

Ciaodepauw

Nelie

Hallo Hans en Son
Zo te horen is er niks mis met Cuba .In ieder geval mooi weer hier is het wel mooi maar het moest 25 graden warmer zijn .Lijkt me een leuk en gastvrij land .Nog een fijne vakantie en leuke feestdagen .tot hoors groetjes Nelie

Nelie

Oh vergeten nog GEFELICITEERD