Hanson.reismee.nl

De foto´s lukken niet

Dan maar een verhaal. In Havana was het ff wennen. Luxe en armoe bij elkaar.Maar wel zeer apart.Heel veel oud gezien. Bijna geen hoogbouw dus winkeltjes-restaurants'cafe´s zijn moeilijk te herkennen.De Kerst vieren we weer in Havana dus dat horen jullie van ons. Op woensdag zijn we richting Pinar del Rio gereden over een redelijke Carretera Nacional maar hoe anders dan bij ons!!! Paarden op de weg, fietsers, lifters. Ook gewoon tegen het verkeer in. Daarna moesten we de weg vragen naar Vinales. Dat ligt in een schitterende vallei. Paardrijtocht gemaakt (HET vervoermiddel op Cuba) en daar zeer vermoeid vanaf gekomen. Haha...... Daarna konden we wel in het zwembad afkoelen. De volgende dag een lange autorit naar Cienfuegos. We hebben veel lifers meegenomen (dat moet van Sabrina !!haha) en hartstikke leuke ervaringen meegemaakt. O.a een jonge Cubaan die notabene van Rammstein hield! Hij sprak ook goed engels dus we hebben hem veel gevraagd. In Cienfuegos moesten we nog een stukje naar de kust (Rancho Luna) en hebben daar 1 dag in een resort geslapen )1 dag was wel genoeg. Nu zijn we in Trinidad, een middeleeuws stadje, dat er nog hetzelfde uitziet als in de middeleeuwen. We slapen 3 nachten bij Cubanen thuis en eigenlijk vinden we dat we nu de Cubanen pas echt leren kennen. We hebben kreeft bij ze gegeten en vanavond gamba´s. Overigens hebben we vandaag weer paard gereden (we kunnen er geen genoeg van krijgen) maar het was zeer heet. In 20 jaar is het niet zo heet in december (de winter !!!) We kijken nog ff of we foto´s kunnen uploaden, zo niet con Dios quere. Heel veel xxxxx en tot de volgende keer als we een internetcafe kunnen vinden

Annette & Joël

Leuke blogbericht weer om van jullie te lezen!
"Een vermoeiende paardrijtocht", ach, daar hebben jullie van ons, de kids, een mooi kado tegen gekregen gister toch?!? ;)
En een Cubaan die van Rammstein houdt?!? Hadden jullie de Spaanse versie van Ich Will meegenomen dan?
Yo Quiero! ;)

Haha, veel plezier!
Dikke kus,
Annette & Joël

Vera

Hallo vakantiegangers
Jullie zijn wel lekker aan het genieten hé.
Hier is het vandaag begonnen met vriezen, bbbrrrrrrrrrrr
en jullie zitten lekker in de warmte (wil wel ruilen)
Leuk om te lezen wat jullie meemaken.
Geniet van jullie reis en van elkaar.

XXXXX van Jezus en de rest van de familie

jacqueline

Hallo luitjes van het goede leven, ik zou wel eens om het hoekje willen kijken wat jullie allemaal meemaken, leuk hoor!!
Ik heb nog tussen de regels doorgelezen dat het ook jullie trouwdag was. Deseo vn feliz dia de laboda yno olividar para goza de la vida cada dia.

Liefs Jacqueline

Marja

Hoi Hanson,
Fijn dat jullie het zo leuk hebben daar,maar het is geloof ik wel een cultuur shock als ik het zo lees.Wel lekker zo'n rustdag tussendoor in een resort,geniet nog maar ff van de warmte,mijn oortjes doen nog pijn van de vrieskou.Jammer van de foto's maar dat houden we nog tegoed.Veel plezier de komende dagen,ik kijk uit naar het volgende bericht.

Liefs Marja.