Hanson.reismee.nl

La Habana

Nou we zijn weg hoor. Gisteren gearriveerd -29 gr stralende zon -iedereen vindt ons aardig haha en wil ons dan iets aansmeren. La Ciudad de Habana is interessant maar wel vergane glorie. Het stikt er inderdaad van de oude auto's. We zouden wel foto's willen uploaden maar het kabeltje ligt in het hotel. Dus dat gebeurt later. 't Was trouwens een hele vlucht... 10,5 uur. Het is hier 6 uur vroeger dan bij jullie. Hebben nu allebei 2 Cuba Libres op -we zullen de stand voor jullie bijhouden. Nou lieverds allemaal, leuk dat jullie kijken en tot de volgende keer. XXXX HanSonja

Sean

Leuk leuk leuk! Veel plezier heh! :) Maar bovenal, vergeet mijn havana ron niet :)

Artho

Dus de vlucht overleeft? :p
Maar goed dat het allemaal al goed gaat en jullie al veel te doen hebben!

Jo & Sytse

Leuk zo'n blog ;-), we zijn erg benieuwd naar de avonturen die jullie gaan beleven. Heeeeel veel plezier!!

Veel liefs!

jacqueline

EEEEEEENNNNNNNNNN: hoeveel cubalibres zijn het nu?
Ik wens jullie heel veel plezier toe geniet van alles en veel liefs.

Jan & Marianne

Fijn te horen dat alles is goed gegaan met de reis
Wij zijn wel een beetje jaloers op jullie komende weken
Vooral door die foto van het strandje, want rum en sigaren hebben we thuis ook.
Weest voorzichtig & geniet ervan.
groet, NCU@egge

Sabrina

Hola cariños!!! Zijn jullie daar eindelijk? ! Het is nu 22u hier, dus 16u daar...hoeveel Cubatas hebben jullie inmiddels achterover getikt? :P

Ik ben echt super benieuwd naar de foto's van de vergane glorie!

Me hace muy feliz pensar que vais a tener un tiempo muy bonita. Pasarlo bien todos los dias!!!

Un beso muy fuerte y mucho amor de Hollanda

Joël

29 Graden en stralende zon..
Dat is hier toch wel anders ;)

Ben blij te horen dat jullie veilig zijn aangekomen en al aan de drank zitten.
Dat betekent dat het goed gaat ;) hehe

Veel plezier komende weken!

Ciao

Hester

Leuk om julllie verhalen te gaan volgen!!
gr hes

stepahnie

hallo Hans en Sonja

Leuk om op de hoogte te blijven van jullie Cuba reis. Heel veel plezier toegewenst en geniet er lekker van. Het wordt hier steeds kouder en men verwacht volgende week wat sneeuw dus geniet maar van jullie 29 gr..

Groetjes en tot mials
Stephanie

Marja

Hoi Hans en Son,het was zeker wel afzien zo'n lange vlucht of heb je lekker liggen pitten?Tis wel weer lekker zo'n temperatuurtje,geniet er lekker van want hier miezert het de hele dag.Ben erg benieuwd naar de foto's en de stand van de cubalibres.....liefs van Marja.

Lieke

Leeeuuuk!! Wacht met smart op de foto's :)

Liefs!

Ingrid

Great to hear that you have arrived safely. Enjoy!!

Wim en Karin

Zijn helemaal niet jaloers op jullie hoor! GRRRRR.
Heerlijk 29 graden. Nou wij gaan nog even een paar kerstpakketten verzenden en dan: RUST.
We blijven jullie volgen. Veel plezier.

groeten uit Strien

hallo HanSon, alsnog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag en we wensen jullie nog schitterende "honey-moon" weken toe. geniet van jullie Cubaanse vacantie en we zijn zeer benieuwd naar de foto's/films van hetgeen jullie mogen beleven. hasta luego - Jeanne & Kees