Hanson.reismee.nl

Denia-Alicante-Spanje

In plaats van ansichtkaarten hier maar weer wat fototjes.

´t Is hier geweldig ....haha.... Maar eerlijk,... lekker warm, ....lekker eten, ...en een schitterend verblijf bij Sil. Samen met Jan, Marijke en Bertus zitten we in Sil haar villa bovenop een berg bij Denia en vermaken we ons prima.

Het is vooral een ´geen´doe-vakantie maar veel lezen, luieren en bruin bakken.

We gaan jullie gauw weer zien,

Groetjes van ons

kitty v.d. velde

Ha Sonja en Hans, wees maar blij dat het lekker warm is bij jullie want hier is het ronduit hopeloos en dan druk ik mijzelf heerl netjes uit. Al een hoop gezien, alleen maar liggen en luieren lijkt me niets voor jullie. En het zal zeker met zo ploegje gezellig zijn, zijn de speelkaarten al stuk gekaart? Nog veel plezier deze laatste week en geniet van het weer en neem wat zon mee in je koffers als jullie terug komen. Groetjes Kitty.

lucienne

al weer de hort op nou nou geniet maar, hier is de zomer nog steeds niet ingetreden dus geniet zo veel als mogelijk van de zon
groetjes aan allen en nog veel plezier x

Lieke

Heeerrrlijk ziet het er uit! :D XXX

Piet&Petra

ziet er allemaal goed uit,geniet er maar van,zeker de zon want die is hier vandaag weer niet te zien.
groetjes

Kees Br...

Geniet er maar lekker van...

Martha en Bob

Volgens mij hebben jullie een hele goede vakantie gehad. Het is een mooie omgeving. Lekker genieten.