Hanson.reismee.nl

Solo avonturen in Granada

Nou, daar ging ik dus op weg (zonder Hans) naar Spanje om Sabrina te bezoeken. In Malaga werd ik opgehaald door haar en Joanra omdat ik toch wel laat aan kwam. Met de auto zo'n anderhalf uur rijden. Lekker op de spaanse manier, lekker snel.....brrrrr. Aangekomen in Granada zijn we gelijk naar Sabrina haar appartement gegaan en na een wijntje gaan slapen.Die lieverd heeft haar bed aan mij afgestaan en slaapt zelf in de woonkamer. Dat doet me eraan denken dat ik haar appartement nog wil filmen/fotograferen.

De volgende dag, donderdag, ben ik door Sab in de omgeving van het Alhambra gedropt om dat in mijn eentje te verkennen. Sab en Joanra hebben dat natuurlijk al lang gezien en die hadden beide nog school dingen te doen.

Er staan genoeg foto's in de galerij om te zien hoe indrukwekkend dit Alhambra is.

's Avonds door Joanra uitgenodigd om in zijn appartement Catalaans te komen eten. En daar had hij zeer zijn best op gedaan. Het was heerlijk.

Vrijdag stond er een een flinke bergwandeling op het programma in Torcal (richting Tanger, zoals je op de foto kunt zien) maar na een half uurtje hield Joanra's auto er mee op. Vrij snel stond de Guardia Civil erbij om ons te helpen. Uiteindelijk zijn wij met een taxi terug gebracht naar Granada en de kapotte auto naar de garage. (Was allemaal verzekering, gelukkig)

Toen zijn we 's middags een andere bergwandeling in de omgeving gaan maken. Het was al zeer warm en we moesten ons flink insmeren. 's Avonds tapas en allemaal heerlijke ander dingetjes gegeten.

Morgen gaan we naar het strand, uitrusten van alle inspanningen.

Ik weet niet of ik nog foto's of verhaaltjes plaats op de Reismee maar als ik dat niet doe dan zie ik jullie allemaal gauw weer als ik thuis ben.

Groetjes van mij

Reacties

Reacties

vera

Hoi genieters.

Ik volg de verhalen, eet niet teveel tapas (kijk maar naar mij) moet er allemaal weer af. Geef Sabrina een dikke knuffel, geniet en tot bellens of mails.

hester

Geniet ervan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!