Hanson.reismee.nl

Stuntskiër Art

Toen we aankwamen zagen we niet veel sneeuw liggen. Gelukkig is dat in het skigebied boven wel anders. Er is zeer goed te skiën en dat over 650 KM skipiste. We zitten in het grootste skigebied van Europa, namelijk Portes du Soleil. We logeren in een hartstikke gezellig hotel/appartement 'Le Panoramic', op loopafstand van de liften. Gisteren hebben we in de buurt een beetje geskied. Maar vandaag zijn we verder gegaan naar Avoriaz (groot luxe bergdorp waar geen auto's mogen komen). Morgen gaan we nog verder naar Morzine. Het skigebied ligt precies op de grens van Frankrijk en Zwitserland. De dorpjes die we bezoeken zijn soms Frans, soms Zwitsers.

Maar wat heel erg belangrijk is: Er is zon, zon, zon! Dat is ook wel nodig ook, want bovenop de berg kan het aardig fris zijn, op 2200 m hoogte.

We gaan wat fotootjes en een leuk filmpje toevoegen. Geniet er van!

HanSonSabArt

Annette & Joël

Jaloers jaloers jaloers :)

Have fun!

Mieke Elzenaar

Hoi allemal,
Wij zijn gisteren teruggekomen uit Nauders. Lekker gewandeld en ik heb ook een dag geskied. Was negen jaar geleden voor het laatst en het ging prima. Grootste deel prachtig weer gehad.
Morzine/Avoriaz ben ik ook aantal keren geweest. Ben je al van de zwarte muur af geweest? Doen, maar wel voorzichtig. Hij is gruwelijk. We zien elkaar in februari. Geniet ervan.
Liefs,
Mieke en Gerrit

Jansr

Ziet er goed uit en de schnee valt wel mee lijkt het
Sab is dus met jullie meegegaan begrijp ik hieruit.
Was net nog aan het reageren over het land van de kilts, dan weer in de schnee Han overeind helpen.
Hij kijkt er wel een beetje pijnlijk bij (deed het zeer?)
Groetjes & een fijn vervolg & heel weer thuis

Wim en Karin

Ziet er echt goed uit zeg. (het skigebied bedoel ik hoor)
Wie weet iets voor volgend jaar.